қазіргі студенттің психологиялық портреті презентация - өмір жолы эссе психология > 자유게시판

본문 바로가기

자유게시판

қазіргі студенттің психологиялық портреті презентация - өмір жолы эссе…

페이지 정보

profile_image
작성자 Moises
댓글 0건 조회 32회 작성일 24-05-23 21:36

본문

 
 
 
 
 
 

 
 
қазіргі студенттің психологиялық портреті презентация - өмір жолы эссе психология [Подробнее...]
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Қазіргі кездегі әлеуметтік мәдени жағдай оқытудың мақсаттары мен міндеттерін бейнелеу мен анықтау жұмыстарымен педагог-методисттер айналысуын талап етеді. Себебі, біріншіден, қазіргі кездегі өндірістік-практикалық іс-әрекет өте жиі тек маман ғана шоше алтын міндеттерді қояды. Скачать презентацию. Мы предполагаем, жүктілік кезде оқылатын дұғалар кітап что вам понравилась эта презентация. Чтобы скачать ее, порекомендуйте, сутек жинау əдісі пожалуйста, эту презентацию своим друзьям в любой соц. сети. Кнопочки находятся чуть ниже. Спасибо. 7 Студенттің сабақ оқу ұдайылығының типі жоғарытөменгі. 13 Педагогикалық психологияда көбінесе эмпирикалық әдіс қолданылады. Қазіргі білім беру үрдісінің негізгі міндеті – тұлғаның танымдық жəне интеллектілік əрекеттерінің, бəсекеге қабілетті шығармашылығын жəне теориялық білімдерін тəжірибеде ұштастыруын тиімді əдістер арқылы жетілдіруді көздейді. Оқу іс-əрекетінің нəтижесі дайын өнімді алуда емес, болашақта қайсібір өнімді алуға мүмкіндік беретін тəсілдер мен білімдерді меңгеруге бағытталады. Демек, жоғары мектептің басты міндеті студентті кəсіби маман дайындаумен анықталады. Міне, сол кезде бар күшімізді салып, қателесіп қалмауымыз керек. Психология менің бар қасиеттерімді, ішкі ұмтылыстарымды, өмірлік ұстанымдарымды айқындайтын. Педагогикалық-психологиялық диагностикалау тұлғаны зерттеудің негізі: Студент жастардың әлеуметтену үрдісін психологиялық зерттеу. ЭССЕ Адам өмірі, оның ішкі жан дүниесінің әсемділігі, адам психологиясының қалыптасуы, адамзат қоғамының өркендеп гүлденуі ең алдымен білімнің даму. Қазіргі білім беру үрдісінің негізгі міндеті – тұлғаның танымдық жəне интеллектілік əрекеттерінің, бəсекеге қабілетті шығармашылығын жəне теориялық білімдерін тəжірибеде ұштастыруын тиімді əдістер арқылы жетілдіруді көздейді. Оқу іс-əрекетінің нəтижесі дайын өнімді алуда емес, болашақта қайсібір өнімді алуға мүмкіндік беретін тəсілдер мен білімдерді меңгеруге бағытталады. Демек, жоғары мектептің басты міндеті студентті кəсіби маман дайындаумен анықталады. Психологияның қоғамдық ғылымдармен байланыста болуы аса маңызды. Тарих, экономика, этнография, әлеуметтану, өнертану және т.б. қоғамдық ғылымдар оқытатын құбылыстар мен үрдістерді. Студенттер-жоғарғы оқу орындарында ұйымдасқан, біріктірілген өзіндік ерекшелігі бар жастар қауымдастығы, ерекше әлеуметтік топ. Әлеуметтік психологиялық тұрғыдан студенттер халықтың өзге топтарымен салыстырғанда білім деңгейінің, мәдениет мұраларын пайдаланудағы белсенділігімен және танымдық деңгейінің жоғарлылығымен ерекшеленеді. Жеке істестік барысында студент белсенді, өздігінен өз ісін ұйымдастыра алатын, педагогикалық қарым-қатынас субъектісі ретінде қарастырылады. Оған танымдық және белгілі бір кәсіби бағытталған міндеттерді шешуі, қарым-қатынастық белсенділік ерекшеліктері тән. Студенттер үшін негізгі оқу формасы таңбалы контекстік болып табылады. Студенттер-жоғарғы оқу орындарында ұйымдасқан, біріктірілген өзіндік ерекшелігі бар жастар қауымдастығы, ерекше әлеуметтік топ. Әлеуметтік психологиялық тұрғыдан студенттер халықтың өзге топтарымен салыстырғанда білім деңгейінің, мәдениет мұраларын пайдаланудағы белсенділігімен және танымдық деңгейінің жоғарлылығымен ерекшеленеді. Жеке істестік барысында студент белсенді, өздігінен өз ісін ұйымдастыра алатын, педагогикалық қарым-қатынас субъектісі ретінде қарастырылады. Оған танымдық және белгілі бір кәсіби бағытталған міндеттерді шешуі, қарым-қатынастық белсенділік ерекшеліктері тән. Студенттер үшін негізгі оқу формасы таңбалы контекстік болып табылады. 2.Студенттің психологиялық портреті. 3.Студенттер арасында жүргізілген зерттеулер мен сауалнамалар. Зерттеу нәтижелері. Қазіргі студенттің портреті. Алматы, 2022ж. Қазіргі студенттің психологиялық портреті Жұмыстың сипаттамасы. Жас және әлеуметтік-психологиялық ерекшеліктерін ескере отырып, жоғары оқу орнында оқу жағдайында заманауи студенттің дамуы мен қалыптасуының аспектілері қарастырылады. Адам өмір жолымен жүреді және әртүрлі кезеңдерде немесе кезеңдерде өмір сүреді. Әр түрлі өзгерістердің өмір сүру қырларының бірі-жас. Жұмыстың мақсаты-қазіргі студентке психология тұрғысынан сипаттама беруге тырысу. Зерттеу нысаны-жастар. Тақырыбы: Қазіргі студенттің психологиялық портреті Орындаған: Жаңаберген Бибі Зиналиева Айман Мәлік Бақдәулет Сапи Амангелді Тұрысбай Ұлжан Тексерген: Закарьянова Шынар Алматы, 2022ж. Қазіргі студенттің психологиялық портреті. Студенттік жас (18-25) адам өмірінің ерекше бір кезеңі. Оның ерекшелігінің өзі тұлға дамуының жалпы мәніне және негізгі заңдылықтарына сай 18-ден 25.

как запретить коллекторам звонить родственникам, имеет ли право банк звонить третьим лицам шиеге эпитет, эпитет деген не орысша үй сату техникасы, үй сату сүресі имя гаухар на арабском, краткая форма имени айзере



hyundai sonata 2.0 характеристики, hyundai sonata 3 масло газпромнефть 10w40 премиум, масло газпромнефть 10w40 цена 1 литр 1 қыркүйек сценарий балабақшада, 1 қыркүйек білім күні ашық сабақ балабақшада
нацбанк рк курс
жоқ жоқ енді саған сене алмаймын скачать
гос экзамены 9 класс казахстан 2023 ответы
укол қатса не істеу керек
атау кере деген не

.
==============================================================

~~~~~ задачи на гидравлические машины 7 класс ~~~~~

==============================================================
.

댓글목록

등록된 댓글이 없습니다.


주식회사 에스아이티사업자등록번호 : 312-81-66715대표자 : 강명구
충청남도 천안시 동남구 병천면 매봉로 525전화번호 : 041-564-6800~1팩스번호 : 041-564-6802

Copyright © 주식회사 에스아이티 All rights reserved.